Неділя, 07.06.2020, 07:53
Ви увійшли як Гість | Група "Гости" | RSS

Шишаківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Клепачівської сільської ради

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 68
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Інформація на виконання ст. 30 Закону України "Про освіту". Прозорість та відкритість

Інформація на виконання ст. 30 Закону України "Про освіту".

Прозорість та відкритість закладу освіти

ЗАКОН УКРАЇНИ
Про освіту
(Прийняття від 05.09.2017. Набрання чинності 28.09.2017 )

Стаття 30. Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти

1. Заклади освіти формують відкриті та загальнодоступні ресурси з інформацією про свою діяльність та оприлюднюють таку інформацію. Доступ до такої інформації осіб з порушенням зору може забезпечуватися в різних формах та з урахуванням можливостей закладу освіти.
2. Заклади освіти, що мають ліцензію на провадження освітньої діяльності, зобов’язані забезпечувати на своїх веб-сайтах (у разі їх відсутності - на веб-сайтах своїх засновників) відкритий доступ до такої інформації та документів:


• статут закладу освіти;
• ліцензії на провадження освітньої діяльності;
• сертифікати про акредитацію освітніх програм, сертифікат про інституційну акредитацію закладу вищої освіти;
• структура та органи управління закладу освіти;
• кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами;
• освітні програми, що реалізуються в закладі освіти, та перелік освітніх компонентів, що передбачені відповідною освітньою програмою;
• територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його засновником (для закладів дошкільної та загальної середньої освіти);
• ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти;
• мова (мови) освітнього процесу;
• наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення (у разі його проведення);
• матеріально-технічне забезпечення закладу освіти (згідно з ліцензійними умовами);
• напрями наукової та/або мистецької діяльності (для закладів вищої освіти);
• наявність гуртожитків та вільних місць у них, розмір плати за проживання;
• результати моніторингу якості освіти;
• річний звіт про діяльність закладу освіти;
• правила прийому до закладу освіти;
• умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами;
• розмір плати за навчання, підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації здобувачів освіти;
• перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати;
• інша інформація, що оприлюднюється за рішенням закладу освіти або на вимогу законодавства.
3. Заклади освіти, що отримують публічні кошти, та їх засновники зобов’язані оприлюднювати на своїх веб-сайтах кошторис і фінансовий звіт про надходження та використання всіх отриманих коштів, інформацію про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога, із зазначенням їх вартості, а також про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством.
4. Інформація та документи, передбачені частинами другою і третьою цієї статті, якщо вони не віднесені до категорії інформації з обмеженим доступом, розміщуються для відкритого доступу не пізніше ніж через десять робочих днів з дня їх затвердження чи внесення змін до них, якщо інше не визначено законом.
5. Перелік додаткової інформації, обов’язкової для оприлюднення закладами освіти, може визначатися спеціальними законами.

Статут закладу освіти

http://shyshakyznz.pp.ua/08_05_2020/statut_shishaki_zosh_nova_redakcija.docx  ШИШАКІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І – ІІІ СТУПЕНІВ

http://shyshakyznz.pp.ua/08_05_2020/img169.jpg

http://shyshakyznz.pp.ua/08_05_2020/img170.jpg

http://shyshakyznz.pp.ua/08_05_2020/img171.jpg

СЕРТИФІКАТИ ПРО АКРЕДИТАЦІЮ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ, СЕРТИФІКАТ ПРО ІНСТИТУЦІЙНУ АКРЕДИТАЦІЮ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ: акредитація освітніх програм не здійснювалася.

СТРУКТУРА ТА ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ: Засновником і власником навчального закладу є об‘єднана територіальна громада в особі Клепачівської сільської ради Хорольського району  Полтавської області.

 Орган управління освіти - Відділ освіти та культури Клепачівської сільської ради, директор школи - Падусенко Тамара Миколаївна, педагогічна рада , профспілкова організація (голова - Компанієць Н.М.), учнівське самоврядування (президент школи - Манжос Ростислав), батьківський комітет (голова - Гудова Н.М).

КАДРОВИЙ СКЛАД ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ЗГІДНО З ЛІЦЕНЗІЙНИМИ УМОВАМИ: всього -  28  працівників,( + 2 сезонних), з них - 20 педагогічні  працівники(старший вчитель - 3, вища категорія - 5, І категорія - 4, ІІ категорія - 4, працівники, які мають тарифні розряди  -4)., 8 працівників технічного персоналу

ПЕРЕЛІК НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ, ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ У 2019-2020 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ: http://shyshakyznz.pp.ua/08_05_2020/pidruchniki2019.doc

ТЕРИТОРІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ: села Шишаки, Павлівка,Падусі,Рибченки, Клепачі, Вергуни

ЛІЦЕНЗОВАНИЙ ОБСЯГ ОСІБ, ЯКІ НАВЧАЮТЬСЯ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ: 220 місць

ФАКТИЧНА КІЛЬКІСТЬ ОСІБ, ЯКІ НАВЧАЮТЬСЯ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ: 96 здобувачів освіти

МОВА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ: українська

НАЯВНІСТЬ ВАКАНТНИХ ПОСАД, ПОРЯДОК І УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ НА ЇХ ЗАМІЩЕННЯ(У РАЗІ ЙОГО ПРОВЕДЕННЯ): вакантні посади відсутні

МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ (ЗГІДНО З ЛІЦЕНЗІЙНИМИ УМОВАМИ): Територія закладу становить 2,9675 га, частково огороджена та утримується в задовільному стані.

   Для реалізації освітнього процесу в ліцеї наявні 15 навчальних кабінетів,їдальня на 60  посадочих  місць, майстерня з трудового навчання на 15 робочих місць, бібліотека. На території школи  є спортивні майданчики, а саме : футбольне поле та поле для міні - футболу, волейбольна та баскетбольна площадки, смуга перешкод, сектор для метання  мячів та гранат.

  У закладі наявні:

  • 1 кабінет української мови та літератури; 
  • 1 кабінет зарубіжної літератури; 
  • 1 кабінет математики; 
  • 1 кабінет іноземної мови; 
  • 1 кабінети історії та географії;
  • 1 кабінет біології та хімії; 
  • 1 кабінет фізики;
  • 1 кабінет інформатики; 
  • 4 кабінети  для здобувачів освіти початкової школи.

  Школа має  кабінети для педагогічних працівників (учительська (корпус №1, корпус №2), кабінет психолога та соціального педагога,  медичний кабінет, кабінет директора, кабінет заступників директора, кабінет педагога-організатора, методичний кабінет, приміщення технічного персоналу, роздягальні, внутрішню вбиральню, також на території закладу є теплогенераторна. Системи водопостачання, електроосвітлення, тепломереж перебувають у справному стані.

   Кожен навчальний кабінет укомплектований партами, стільцями для кожного здобувача освіти; столами і стільцями для обладнання кожного робочого місця педагогічного працівника, шафами та класними дошками для кожного кабінету. Навчально - методичне забезпечення дозволяє виконувати навчальні програми, за якими працює колектив школи.

   Учні школи охоплені гарячим харчуванням. Харчоблок обладнано необхідним технологічним і холодильним обладнанням згідно з санітарними нормами. Харчування дітей здійснюється за графіком.

Заклад має шкільний автобус, яким здійснюється підвіз здобувачів освіти до навчального закладу  з сіл: Павлівка,Падусі,Рибченки, Клепачі, Вергуни

НАЯВНІСТЬ ГУРТОЖИТКІВ ТА ВІЛЬНИХ МІСЦЬ У НИХ, РОЗМІР ПЛАТИ ЗА ПРОЖИВАННЯ: гуртожитки та пенсіонати відсутні

РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ: моніторинги якості освіти не здійснювалися

ЗВІТ ПРО ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ:

ЗВІТ ДИРЕКТОРА ЛІЦЕЮ ЗА ПІДСУМКАМИ 2019 - 2020 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ: 

ПРАВИЛА ПРИЙОМУ ДО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ: 

1. За навчальним закладом закріплена відповідна територія обслуговування і до початку навчального року заклад бере на облік учнів, які мають його відвідувати.

 2. Зарахування учнів до всіх класів здійснюється без проведення конкурсу і, як правило, відповідно до території обслуговування.

 3. Керівник закладу зобов'язаний вжити заходів до ознайомлення дітей та їх батьків або осіб, які їх замінюють, з порядком зарахування до навчального закладу, його статутом, правилами внутрішнього розпорядку та іншими документами, що регламентують організацію навчально-виховного процесу.

4. Зарахування учнів до навчального закладу здійснюється, як правило, до початку навчального року за наказом його керівника. Для зарахування учня до навчального закладу батьки або особи, які їх замінюють, подають заяву, копію свідоцтва про народження дитини, медичну довідку встановленого зразка, особову справу (крім дітей, які вступають до першого класу), до навчального закладу III ступеня - документ про відповідний рівень освіти. До першого класу зараховуються, як правило, діти з шести років.

 5. Іноземні громадяни та особи без громадянства зараховуються до закладу відповідно до законодавства та міжнародних договорів.

6. Переведення учнів навчального закладу до наступного класу здійснюється у порядку, встановленому Міністерством освіти і науки України. У разі вибуття учня з населеного пункту батьки або особи, які їх замінюють, подають до навчального закладу заяву із зазначенням причини вибуття. У разі переходу учня до іншого навчального закладу для здобуття загальної середньої освіти у межах населеного пункту батьки або особи, які їх замінюють, подають до закладу заяву із зазначенням причини переходу та довідку, що підтверджує факт зарахування дитини до іншого навчального закладу.

УМОВИ ДОСТУПНОСТІ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ДЛЯ НАВЧАННЯ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ: навчальний заклад (корпус №1) обладнано  пандусом

РОЗМІРИ ПЛАТИ ЗА НАВЧАННЯ, ПІДГОТОВКУ, ПЕРЕПІДГОТОВКУ, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ: плата не здійснюється

ПЕРЕЛІК ДОДАТКОВИХ ОСВІТНІХ ТА ІНШИХ ПОСЛУГ, ЇХ ВАРТІСТЬ, ПОРЯДОК НАДАННЯ: додаткові освітні та інші послуги не здійснюються

ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ЗДОБУВАЧА ОСВІТИ В ЗАКЛАДІ ОCВІТИ: 

 Здобувачі освіти  мають право на:

  • доступність і безоплатність освіти;
  • вибір форми навчання, предметів варіативної частини навчального плану, позакласних занять, гуртків;
  • переатестацію з навчальних предметів у межах чинного законодавства;
  • безпечні і нешкідливі умови навчання та праці;
  • користуватися навчальною, матеріально-технічною, культурно-спортивною, побутовою та оздоровчою базою філії;
  • участь у різних видах навчальної, практичної діяльності, олімпіадах, виставках, конкурсах тощо;
  • участь в органах громадського самоврядування;
  • вільне вираження поглядів, переконань;
  • участь у добровільних самодіяльних об'єднаннях, творчих студіях, клубах, гуртках, групах за інтересами тощо;
  • захист від будь-яких форм експлуатації, психічного і фізичного насилля, від дій педагогічних та інших працівників, які порушують їх права, принижують честь і гідність;
  • ознайомлюватися з усіма матеріалами перевірки щодо встановлення факту порушення академічної доброчесності, подавати до них зауваження;
  • особисто або через представника надавати усні та письмові пояснення або відмовитися від надання будь-яких пояснень, брати участь у дослідженні доказів порушення академічної доброчесності;
  • знати про дату, час і місце та бути присутньою під час розгляду питання про встановлення факту порушення академічної доброчесності та притягнення її до академічної відповідальності;
  • оскаржити рішення про притягнення до академічної відповідальності до органу, уповноваженого розглядати апеляції, або до суду.

Здобувачі освіти зобов'язані:

  • дотримуватися академічної доброчесності;
  • оволодівати знаннями, вміннями, практичними навичками в обсязі не меншому, ніж визначено Державним стандартом освіти;
  • підвищувати загальний культурний рівень;
  • дотримуватись вимог Положення про філію, правил внутрішнього розпорядку та Статуту опорного закладу;
  • бережливо ставитись до державного, громадського та особистого майна;
  • дотримуватись законодавства, моральних та етичних норм;
  • дотримуватись правил особистої гігієни;
  • брати посильну участь у різних видах трудової діяльності, що незаборонені чинним законодавством.

Здобувачі освіти  навчального закладу залучаються за їх згодою та згодою батьків або осіб, які їх замінюють, до самообслуговування, різних видів суспільно корисної праці відповідно до правил внутрішнього розпорядку з урахуванням віку, статі, фізичних можливостей.

За невиконання учасниками освітнього процесу своїх обов'язків, порушення статуту, правил внутрішнього розпорядку на них можуть накладатися стягнення відповідно до закону.

Інформація щодо отримання публічних коштів:

http://shyshakyznz.pp.ua/08_05_2020/shtatnij_rozpis.docx

http://shyshakyznz.pp.ua/08_05_2020/vidatki.docx

Інформація про касові видатки по Шишаківській ЗОШ І-ІІІ станом на 01.11.2017 (загальний та спеціальний фонд )

 Розшифровка КЕКВ

 

2111

Заробітна плата

1515581.91

2120

Нарахування на оплату праці

335157.99

2210

Предмети,матеріали,обладнання та інвентар

49945.40

2230

Продукти харчування

39335.00

2240

Оплата послуг (крім комунальних )

18866.00

2250

Видатки на відрядження

  866.00

2271

Оплата терло постачання

       0.00

2272

Оплата водопостачання та водовідведення

      0.00

2273

Оплата електроенергії

40094.10

2274

Оплата природного газу

132821.06

2275

Оплата інших енергоносіїв

  0.00

2282

Окремі заходи по реалізації державних (регіональних ) програм ,не віднесених до заходів розвитку

  0.00

2730

Інші виплати населенню

    0.00

2800

Інші поточні видатки

    0.00

3110

Придбання обладнання і предметів довгострокового користування

 

3132

Капітальний ремонт інших об’єктів

     314904.30

3142

 

    2447571.76

Пошук
Календар
«  Червень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту